تأمین قطعات

بسیاری از افراد برای صرفه جویی در وقت و هزینه خود به دنبال منابع معتبر و مناسب در بازار داخل کشور هستند. اما در صورتی که قطعه مورد نظر شما در بازار داخل یافت نشود و یا همچنین منابع نامناسب باشد و از قطعات فیک استفاده کرده باشند بهترین کار تأمین قطعات الکترونیکی از خارج کشور است. گفتنی است که مجموعه مدارسازان نوین در کنار شما خواهد بود تا بتوانید منابع مناسب داخل و خارج از کشور را بیابید.
قبل از اقدام به تهیه قطعات الکترونیکی مقاله ی زیر رو مطالعه فرمایید
معضل خرید قطعات 

  • قطعات الکترونیکی فیک

یکی از بارزترین مشکلات در بازار ایران، وجود قطعات الکترونیکی فیک یا غیراصل است که اکثر مغازه های فروش قطعات الکترونیکی آنها را به جای ادوات الکترونیکی اصل و اکثر اوقات با همان قیمت به مشتریان می فروشند؛ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از مدت کوتاهی کار کردن با قطعات الکترونیکی متوجه شده باشید که به درستی کار نمی کنند؛ این درحالی است که طول عمر قطعات الکترونیکی اورجینال حداقل ۳ سال است. از این رو پیش از خرید قطعات الکترونیکی حتما از اصل بودن و کیفیت آنها اطمینان حاصل کنید.

  • فروش قطعات الکترونیک اورجینال

نکته دیگری که باید هنگام خرید قطعات الکترونیکی به آن توجه کنید، اطمینان از اصل و اورجینال بودن قطعات است. تشخیص اصل بودن یک قطعه به این راحتی نیست؛ بنابراین بهترین راه خرید از یک فروشگاه معتبر که تامین کننده قطعات الکترونیکی هستند، می باشد. در این صورت خودتان می توانید اطمینان حاصل کنید که خرید شما از کدام کشور، چه سازنده ای و چه مدلی انجام می شود. به طور معمول، قطعات الکترونیکی با کیفیت و اورجینال نسبت به قطعات فیک یا کپی(حتی های کپی) گران تر هستند اما برای بهبود عملکرد پروژه های خود پیشنهاد می کنیم در اکثر مواقع از قطعات اورجینال استفاده کنید تا به برد مدار چاپی یا سایر تجهیزات خود آسیبی وارد نشود.

شرکت مدارسازان نوین خدمات مونتاژ برد الکترونیکی SMD , DIP را انجام می دهد و برای اطلاعات بیشتر در خصوص تأمین قطعات الکترونیک تماس بگیرید و برای دیدن نمونه های مونتاژ با دستگاه تمام اتومات به ⇐ اینستاگرام مدارسازان نوین ⇒ مراجعه فرمایید .

تأمین قطعات الکترونیک